Avnet® Technology Solutions

Wat is nieuw

Tech Data sluit overeenkomst met Information Builders

29 November 2017:

Tech Data sluit een partnership met Information Builders, een van de grootste private software-bedrijven die actief is vanuit meer dan 60 vestigingen over de hele wereld . Deze wereldwijde distributie-overeenkomst helpt klanten met state of the art-oplossingen die prestaties binnen de gehele organisatie zullen verbeteren.

Met de nieuwe overeenkomst voegt Tech Data opnieuw krachtige oplossingen op het gebied van business intelligence, integration en integrity toe aan haar portfolio. Dit biedt klanten de mogelijkheid om de kansen van real-time analytics te benutten in de data-driven omgeving van vandaag de dag.

Veel organisaties zijn op dit moment op zoek naar een IT-oplossing die zowel in de cloud als on premise kan draaien. Het is daarbij de kunst om data afkomstig uit verschillende platforms met elkaar te integreren. Zo is het mogelijk heldere analyses te maken en tot waardevolle inzichten te komen. Die analyses en inzichten kunnen van belangrijke waarde zijn voor de besluitvorming binnen een bedrijf. Information Builders heeft jarenlange expertise op het gebied van business intelligence en analytics, data-management en information management en biedt geavanceerde platformen aan om dit te bewerkstelligen. De business intelligence-oplossing WebFOCUS is bijvoorbeeld een end-to-end rapporteringsoplossing.  Het is hierin mogelijk om complexe rapporten, tabellen en dashboards samen te stellen of om rapporteren te genereren in onder andere HTML, Adobe PDF en Microsoft Excel. Ook zijn offline analyses mogelijk en beschikt het platform over datamodelling en scoring.

Information Builders is expert op het gebied van IoT, embedded analytics, predictive en prescriptive analytics, artificial intelligence-assisted analytics, data monetization en vertical-specifieke accelerators. Voor meer gedetailleerde informatie over alles wat Information Builders te bieden heeft, kunt u contact opnemen met Martijn Möllmann, Senior Partner Manager EMEA, of kunt u op 7 december de Big Data & Analytics Conference Belgium bezoeken, waar Kris Van Dyk namens Information Builders een van de sprekers zal zijn.

Taste of Tomorrow 17 April 2018
Download our linecard

Tech Data Blog Follow Tech Data on LinkedIn Follow Tech Data on Twitter Follow Tech Data on YouTube

Agree