Avnet® Technology Solutions

Wat is nieuw

SafeNet Trusted Access Partner Enablement Kit

12 september 2017:

De campagne-in-a-box-partner kit die hieronder te downloaden is bevat alle benodigde materialen voor uw SafeNet Trusted Access-verkoopcyclus. Als u in contact bent met een nieuwe klant, gebruikt u de sales en channel enablement documenten om u voor te bereiden op uw telefoongesprek of vergadering. Als u een nieuwe klant ontmoet, gebruik dan de campaign-in-a-box-documenten voor de afspraak zelf. U kunt ook deze marketingmaterialen gebruiken om uw eigen lead-generatie campagnes te starten via e-mails naar uw klanten database, sociale media of content plaaten op websites van derden.

Klik hier voor de toolkit. Voor meer informatie neemt u gerust contact met ons op via ns.bnl@techdata.com of via 040-2502707.

Als u een nieuwe klant ontmoet, gebruik dan de campaign in a box documenten voor de afspraak zelf.
Voor meer informatie neem contact op met ons via ns.bnl@techdata.com of via 040-2502707.eze campagne-in-a-box-partner kit bevat alle benodigde materialen voor uw SafeNet Trusted Access-verkoopcyclus.
Voor meer informatie neem contact op met ons via ns.bnl@techdata.com of via 040-2502707. Deze campagne-in-a-box-partner kit bevat alle benodigde materialen voor uw SafeNet Trusted Access-verkoopcyclus.
Voor meer informatie neem contact op met ons via ns.bnl@techdata.com of via 040-2502707Deze campagne-in-a-box-partner kit bevat alle benodigde materialen voor uw SafeNet Trusted Access-verkoopcyclus.Deze campagne-in-a-box-partner kit bevat alle benodigde materialen voor uw SafeNet Trusted Access-verkoopcyclus.
Welcome to Tech Data
Factsheet - Our business at a glance

Azlan Blog Follow Azlan on LinkedIn Follow Azlan on Twitter Follow Azlan on YouTube

Agree